tisdag 13 januari 2009

Till Sandra (och lite till er andra).

Okejdå, jag vill egentligen också åka till Peru.

Men det är inte Peru det här inlägget skall beröra utan min kofta och detta är främst riktat till Sandra. Jag skulle behöva att det kom till stånd någon form av koftöverlämning till mina föräldrar, helst innan fredagen.
Problemet är bara hur detta ska gå till rent organisatoriskt. Min mamma förde fram de två förslagen om att du skulle lämna den till någon som de kände, exempelvis Fredrik (jag vet, högst märkligt), men när jag sa att du inte var en best som kissade på folk som plingade på, så sa hon att de kunde åka förbi dig och hämta koftan. Och då behöver jag din adress. Men så tänkte jag att du inte skulle vara hemma och då kan du ju lägga koftan i din brevlåda. Men så tänkte jag att du kanske inte vill att främmande människor gräver i er brevlåda. Så att nu svamlar jag här istället. Har du något bättre förslag?
Slut.
(Det bästa förslaget vore ju att du kom ner hit med koftan, styr upp det vetja).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar