tisdag 13 januari 2009

En liten ursäkt och mer därtill

Okej, jag ber om ursäkt för mitt lite lätt intoleranta inlägg där jag förklarade krig mot er. Eller jag berättade att jag hatade er rättare sagt. Nu har jag lite mer information om resan och picknickkorg säger att jag nog inte borde åka med. Eftersom jag har inställningen att vi kommer hata varandra omänskligt mycket efter den lilla turen. Men man vet ju aldrig, den inställningen kan ju ändras om man har tur.

Hur det än är skulle jag vilja hålla på Gabsans spår, att sommaren skulle bli väldigt lugn och skön utan er. Men om sanningen ska fram så skulle jag sakna er osannolikt mycket. Jag skulle ligga och gråta som ett barn i fosterställning och inte äta något på en hel månad. Eller inte.

Jag ska nu läsa på om det här hittepålandet, för jag är ytterst tveksam att åka till ett land där man inte förstå vad dom säger, eller där det inte finns någon kultur att skryta med. Eller historia för den delen. När hittades Peru egentligen? Var det inte 94, strax efter Estonia? Eller var det ännu senare till och med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar