onsdag 14 januari 2009

Ska vi ta och lösa det här med Peru

Jag känner mig en smula felciterad och förvanskad. Är det något som jag inte vill ska råda på bloggen är det osämja, därför kan vi väl ta och reda upp det här.

1) Vi tre som funderar på att åka till Peru är ingen exklusiv skara. Vi pratade om det i fredags när vi sågs. Alla invånare i Little Dalarna är såklart välkomna att resa med.

2) Jag tror inte att jag sa åt dig, Michaelsson, att du inte borde följa med igår när vi sågs. Du ansåg inte att Peru stod på din lista och ville åka till Afrika, något som inte stod på min lista.

3) Idén är än så länge ganska vag, den ligger 16 månader in i framtiden och ca. 40'000 kr från att realiseras.

För att avrunda, jag vill åka, jag tänker göra allt i min makt för att se till att det blir på det sättet. Alla andra är också välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar