söndag 28 december 2008

Howdy partners!

Jag har egentligen inte mycket att tillägga. Men eftersom jag är den enda som får betalt för att blogga, med undantag från blondinfeffe, och kan räkna mig själv som proffesionell bloggare så måste jag se till att upprätthålla någon slags nivå här. Att inte använda punkt för ofta till exempel. Eller. Använda. Punkt. Ofta.....

Jag vet inte om ni har märkt det, men den sentimentala sidan hos mig är sällan långt borta. Framförallt inte så här mitt i natten. Och att Cajjan totalt föraktar den sidan hos mig är jag medveten om. Vad ni andra tycker om det hela skiter jag i. Men i ärlighetens namn så kan jag ibland finna att jag saknar er. Ja, hur sjukt och bisarrt det låter, så kan jag göra det.
Okej, nu förraktar jag mig själv för det här och är värd så mycket hånfulla kommentarer ni kan skrammla ihop till. Men tro mig. Det här nattlivet dödar mig långsamt rent känslomässigt. Och eftersom vi råkar vara fem oerhört snygga singelbloggare så har jag bestämt mig för att ligga med varenda en av er. Det kommer göra ont, och jag kommer gråta. Förmodligen ni också. Men i slutändan kan det vara värt det.

Nu när jag tänker på det så behöver jag kanske inte ligga med er. Det vore trevligt på sitt sätt, men ni är alldeles för unga för mig. Istället ser jag mycket fram emot nästa gång vi ses.

Ge mig en timme, eller fler så kanske jag kommer med något aggressivt och envist istället. Det passar min image bättre. But this is what you get for now.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar