måndag 29 december 2008

01:36

Lite Ibumetin, några timmars sömn och två apelsiner senare känner jag mig fortfarande febrig, yrslig, ont i kroppen och är i ett allmänt tycka-synd-om-tillstånd. Men nog ska det här övervinnas.

Om ni nu har smittat varandra....vem har då smittat mig? Vi har väl inte legat med varandra än?



Är det att utmana ödet när man har planerat att inhandla nyårsklänningen på mellandagsrean? Med febervärk och allt sen därtill. Nåja, jag har inget val. Gör jag inte det här kommer jag gå runt naken på nyår. Och det blir jävligt svårt att förklara för Ullis att det är så jag alltid gör, varje nyår.

Jag skulle förresten vilja lägga upp mitt klipp. Men förså mig rätt när jag säger att blogger inte riktigt fungerar som jag vill. Jag hittar inte ens hur jag lägger upp klippet. Tramsigt och töntigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar