måndag 29 december 2008

Sjukdomen är överallt

Okej, ni hade lagt upp era så då gör jag det med.


Och jag vill meddela att jag också är sjuk! Jag var helt övertygad om att det var för att jag gått över halva Sverige och att jag igår när jag var på en mastodontpromenad fick röda ben att snor då bildades i knävecken och sedan åkte uppåt i kroppen. Därför har jag hela dagen önskat mig att världen skulle ha linbanor överallt så att man slapp gå. Men nu ser jag att det är Samuel som har smittat mig med snor. Men jag står fortfarande fast vid att linbana är det bästa anti-förkylningskuren, men så länge testade jag med att äta en mandarin. Vi får se om det fungerar.

Och ja, bowling är farligt, men jag valde i alla fall inte klippet där en kvinna bryter nacken när hon åker skridskor. Jag har moral och gränser jag med. Eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar