lördag 27 december 2008

Boing

Rubriken syftar till den onomatopoetiska ordet "boing" som uppstår när någonting studsar, jag är inte ute efter ett felstavat flygplanstillverkarbolag. Därmed anser jag den saken utredd.

Jag skulle bara meddela att alla i Little Dalarna inte ligger och sover bara för att man kan och/eller får. Jag tror jag lider av en ytterst ovanlig dna-störning som dokumenterats på tre italienare i samma familj under de senaste 400 åren. Jag såg en dokumentär om det för ett par år sedan, uppenbarligen saknas någon hormon i hjärnan som gör att individen kan somna. Till sist blir man så trött att man blir apatisk och dör. Det tror jag att jag har fått. Men det var inte det som jag egentligen ville prata om.

Eller jo, jag kan inte sova fast jag vill. Det är skitdrygt.

Fast egentligen handlar detta inlägg om att jag precis insett att jag i förra fredagen beställde en Caipirhna och tyckte den smakade illa, för jag ville egentligen ha en Mojito. Den insikten störde mig till den grad att jag var tvungen att ventilera den på bloggen. Måhända får jag lite ro nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar