fredag 26 december 2008

I'm alive!

Jag lever och andas och bloggar! Jag har under dagarna tre dock bott i föräldrahemmet där jag inte haft tillstymmelse till bloggmöjlighet. Bara för din skull mcihaelsson bryter jag mot reglerna och bloggar onykter. Därav har jag nu skrivit i snart en kvart och fätt ur mig typ åtta ord.

Julen har varit god, jag ar varit god men mina föräldrars demonkatt från helvetet har variot allt annat än god. Skrikit och vårlat om natten likt Colerigde demon. Jag är därför en sliten man. Men nu ska Little Dalarna maxas!

Jag ska sova lite nu. Dock ska jag göra ett litet inlägg på picknickkorg först, sen ska jag krypa till kojs med tankar om en varm och go gyros. Mumma!

1 kommentar:

  1. Om du vill bli av med katten är det bara att säga till och Rasmus sleeps with the fishes.

    SvaraRadera