söndag 21 december 2008

Så här en sen kväll

Tack Cajja för god mat och en trevlig middag. Jag har fortfarande en underbar smak i munnen av maräng och grädde. Jag tror jag ska äta maräng och grädde resten av veckan. För det är jag värd!!!

Jag vill inte ens veta hur sociala ni är med varandra just nu, själv sitter jag och häller i mig en liter proviva i ett försök att råda bot på dom här magsmärtorna som jag har dragit på mig tack vare nattjobbet. Eller dåliga matvanor. Eller att jag är tjock. Jag vet inte. Men proviva i stora mängder är inget jag kan rekommendera för er. Ost däremot, i valfri mängd. Det råder bot på det mesta.

Visste ni förresten att Picknickkorg har satt upp ännu fler filtjärtan i sin gran nu? Jo, det är sant, han sa det till mig. Han tyckte dom var så fina så han ville ha hela granen täckt med dom. Lite konstigt tycker jag. Men man får göra som man vill helt enkelt.

1 kommentar: