onsdag 7 januari 2009

Lystring Little Dalarna!

Mamma har nu sett den lilla roliga filmen från nyårsafton och hon är mycket fundersam. Hon har tvättat den där mattan i köket som jag lyckades hälla en halv förpackning smält smör på (och kanske en och annan klutt skagentårta som någon lite hetsigt grävde i på nattkvisten). Men hon har även hittat en misshandlad kiwi som fick sätta livet till och lämnades i sin ensamhet under soffan. För att inte tala om den svarta lilla knapp som av mystisk anledning har legat på soffbordet fram tills ikväll. Vems är den? Gick det vilt till bakom kameran eller vad hände egentligen? Det finns dessutom en svart kvarlämnad bolero i kvinnlig storlek som söker en ägare. För att reda upp det här krävs ett special team. Jag tänker något åt CSI hållet, då kan jag passa på att skaffa mig en karl samtidigt. Ja, ända tills han ser mina håriga ben såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar