lördag 10 januari 2009

Guten morgen

Vem spelar spel med Per? Inte jag i alla fall. Jag jobbar dom sista timmarna på mitt pissiga nattjobb. Jag har 10 timmar kvar nu, sen är jag tillbaka i livet igen. Verkligheten kommer bli mildare, mjukare och trevligare på något sätt.

Har du Gabbis inte lärt dig att du inte ska hålla på att hota folk med stryk, skrika könsord och skicka hatbrev till höger och vänster? Då blir det lätt så att du inte får plugga det du vill, utan du måste plugga något tråkigt och värdelöst som du egentligen inte tycker om. Om det är karma eller din elaka och terroristiska sida är ju frågan.
Och den där boleron, jag kan väl skicka den direkt till dig? Smsa adressen baby. Så ska du få ett litet rött paket med vita snören.

Och för er andra som faktiskt befinner sig i Dalarna har jag bara en sak att meddela: Lägg undan jobb och skola, från och med Måndag är jag tillgänglig för allt som har med umgänge att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar