måndag 25 maj 2009

På obefintlig efterfrågan

Idag har jag varit på KTB på morgonkvisten. Jag har läst ut all min kurslitteratur så nu sitter jag och gör anteckningar. Jag gillar att göra anteckningar, det är då jag lär mig som mest. Mellan klockan 13-15 (akademisk kvart) så hade jag föreläsning med Marco. Den handlade om nationalism till terrorism. Jag spelade mobilspel sista timmen.

Efter det åkte jag och träffade min farmor som är i krokarna. Vi åt mat och jag visade upp min lägenhet och min pantsamling. Hon blev nöjd och tror att jag kan överleva på pantpengarna den här sommaren.

Sen gick jag förbi KTB en sväng igen för att se om någon rolig satt där, jag tyckte det var lite tråkigt att vara alldeles allena, men så kom Madde hem och nu har vi vår traditionella sitta vid våra datorer-dejt.

Jag kommer antagligen avsluta kvällen med att titta på ett avsnitt av gilmore girls för att sedan försöka lura mig själv att gå och lägga mig tidigt, då jag måste vänja mig vid att vara vaken på morgonen för att nästa onsdag har jag en tenta som börjar klockan 08.00 (ingen akademisk kvart).

Så är livet här i Göteborg, visste väl att ni ville veta hur jag har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar