torsdag 28 maj 2009

Bra där Sandra!

Du har rätt med det där att vi har blivit för snälla, så det ska du ha ett tack för.

Men vafan är du helt jävla dum i huvudet? Korkad fråga, det vet jag ju att du är. Du har ju blandat ihop mig med någon helt annan! Det jag stör mig mest på med dig är dock inte din totala avsaknad av intelligens (även fast jag inte viste att man kunde ha ett negativt tal som IQ innan jag träffade dig), det är ditt jävla "nattarbete". Ja, Sandra, vi vet att du inte jobbar med att svara i telefon, och vi vet att du inte jobbar i kupolen. Du jobbar på kupolens parkering, nattetid, behöver jag säga med vad? Om man säger den svenska titeln på ditt yrke, fast utalar det på spanska och sedan översätter det tillbaka till svenska så blir det i alla fall "timme". Det där blev nog lite svårt för dig. Ja Sandra, vi vet att du jobbar med att hora. Det är ok, men du kan väl för i helvete duscha efter jobbet? Du luktar så förbannat illa när du ska umgås med oss, och ibland så har du torskslem i håret. Man törs ju knappt ta på dig, till och med dina fingrar har ju könssjukdomar. Fy fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar