måndag 20 april 2009

Semesterplaner

Jag har årets tråkigaste och jobbigaste vecka framför mig. Det är kvällsjobb, obligatoriska jobbmöten och engagemang på kvällarna som jag inte alls vill sysselsätta mig med. Dessutom jobbar jag hela helgen, så jag kan tänka mig att jag kommer gå gråtandes ur den här månaden. *gör gråtgesten*

Nåja. Det här har ju fått mig att dagdrömma lite. Jag drömmer om en liten resa på några dagar v.31, eller kanske v.32. Och jag har några önskemål på resa, men fortfarande lite beslutsångest. Alternativen är:

Berlin
Paris
London
Rom
Venedig

Följdfrågor:
1. Är det någon som vill följa med? Jag förstår att det är svårt om ni inte vet hur ni jobbar, eller OM ni jobbar. Men finns det ett litet intresse?
2. Om ni nu inte vill följa med, åt vilket håll ska jag då åka? Var skulle ni helst dumpa av mig om ni ville vara ifred i några dagar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar