onsdag 22 april 2009

Hörru Cajsa

Lika tråkigt det är med kända byggnader och gamla kyrkor för dig är det näst intill upphetsande och eggande för mig. Om inte du gillar det är det okej. Jag tänker då inte tvinga med dig någonstans som du inte vill se. Jag tänker heller inte nedvärdera dig för att du inte har det intresset. Jag däremot tycker att det är festligt som tusan och vill definitivt se allt det där. Du får säga att jag är hur tråkig som helst för det, men det bryr jag mig inte om. Och åker vi till Paris så ska jag i alla fall självklart till Eiffeltornet.

Det betyder ju inte att vi kan ha en trevlig semester ihop ändå. Jag är ju inte omöjlig, jag kan tänka mig att kompromissa. Men att sitta och äta och dricka sprit hela dagarna har jag väldigt svårt att se mig göra och tycka det är lika festligt som att se dom där tråkiga byggnaderna som alla andra har sett och fotat redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar