söndag 22 februari 2009

Tack!

Under den numera traditionsbundna familjemiddagen jag deltog i under kvällen satt jag faktiskt och tänkte på att nu borde faktiskt Little Dalarna vakna till. Så tack Cajsa för att du tog det initiativet.

För att besvara dina frågor så måste jag först kolla så att vi pratar om rätt person. Jag trodde det var blondinfeffe som fyllde år, och att det var till honom vi skulle klä ut oss till. Den här Fredrik, vem är det egentligen?
Nåja, det är hursomhelst ett mycket festligt tema, som jag såklart inte hört talas om förräns nu. Och visst får du låna några av mina bågar. Jag har ett par gamla som är superslitna som du kan ta. Och polisonger fixar vi utan problem. Gabbis, kan inte du skicka upp Herr Näver också så blir blondinfeffe hel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar