söndag 22 februari 2009

Jo

Ja, det känns bra att komma igång med bloggen igen. I love this place. Men det här med anonymitet hit och dit är ju så förvirrande. Hur ska jag kunna hålla reda på vad alla vill bli kallade? Ok, vi gör ett nytt försök.

Jag, Cajsa, som inte behöver vara anonym och vår vän, vi kan kalla henne fröken X, eftersom hon inte bloggar här har hon inte fått chansen att godkänna användanet av hennes riktiga namn, diskuterade igår om vi inte borde ha ett tema till den här festen. Födelsedagsbarnet, som vi lite neutralt sådär kan kalla honom, tyckte detta var en bra idé och vi började bolla teman. Jag: Cajsa, och fröken X, vår hemliga vän, tyckte att eftersom födelsedagsbarnet är kvällens huvudperson borde vi klä ut oss till honom. Så Sandra (får jag skriva ditt namn? jaja, försent nu ändå), du har inte missat något som alla har vetat i flera veckor. Den här informationen är inte ens ett dygn gammal.

Jag funderar på att gå all in på temat och raka landningsbanor i hårfästet och ett litet Herr Näver hål i bakhuvudet. Sen behövs det bara lite bajs i mungipan så är jag redo. (Var det här en för tydlig beskrivning av personen i fråga? Känner någon att deras anonymitet blivit kränkt? Är det någon som ens förstår något av det här tramsiga inlägget?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar