torsdag 22 januari 2009

Sådärja

Picknickkorg: Om du inte insett än att mitt "emotänkande" som du så tjusigt kallar det för har blivit en grej för mig att använda för att reta gallfeber på er, framförallt dig, så är det bara synd. Sen att det bara är du som tar illa upp och blir förbannad, och släpper lös monstret är ju både vackert och rent utsagt förjävligt.
Men okej, inte ett ord till om mitt emotänkande, eller egotänkande som man oxå skulle kunna kalla det, för din skull min vän. För din skull. Ser du nu vad jag offrar för din skull. Vad offrar du? En igelkott kanske? Va??

Men blondinfeffe, jag trodde alla visste att detta äckel till kvinna har en blogg. Kanske Sveriges konstigaste blogg strax efter Linda Rosing. Läs själv här. Fast...är hon verkligen rätt offer för vårat undertryckta hat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar