torsdag 29 januari 2009

Okej, korten på bordet

Jag bluffade när jag påstod att jag kom ihåg vad Little Dalarna ABC innebar, eller egentligen bluffade jag inte, jag mindes bara fel. Jag trodde att vi skulle göra som en Rally, egna tokiga texter till folkkära bitar.

Alltså parodi på Rallys parodi på låten "ABC" fast med Lill Dalarna referenser. Jag hade helt enkelt fel.

Citatet anser jag att du, Cajsa, tagit ur sitt sammanhang och det får mig att framstå som svammlig och/eller ostrukturerad i tal och tanke. Vilken i och för sig det kan ligga en del sanning i. Jag tror jag refererade till något tidigare jag skrivit om Proust och minnet, eller nåt.

Skit samma, det finns viktigare saker här i livet än att tyda mig. Till exempel på N i ABC leken tälja en egen dalahäst i Nusnäs. Kan vi inte göra det? Snälla, pretty please med socker på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar