söndag 25 januari 2009

Imorgon är en annan dag

Efter kanske världshistoriens kortaste promenad, helvete vad blött det är, kan jag meddela att jag är fri från skola och liknande efter ett-tiden imorgon. Då kan saker hittas på. Men redan nu kan jag stjäla lite av äran genom att lämna lite kommentarer om pågående eller framtida projekt.

"Little Dalarna: Cluedo" är redan långt gånget, Blondinfeffe har kommit en bit på vägen. Det är nog en hel del arbete som saknas innan det kan färdigställas, men här finns viljan, vigheten och klättervilligheten. Det här kommer att bli en hejdundrande succé och den monetära framgången kommer stiga alla invånare i little Dalarna åt huvudet.

"Little Dalarna: Bokklubben" behöver egentligen bara tid innan den kan startas, tid för samtliga intresserade att läsa och träffas. Jag tror sommaren passar bra för min del. Vad ska vi läsa då? Jag kan faktiskt tänka mig vad som helst. Ett aber bara. Jag avråder alla från att läsa 2008 års nobelpristagare i litteratur, jag behagar inte ens skriva ut hans namn. Smutsige lille fransos. Övriga idéer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar