måndag 6 april 2009

6 minuters frihet

Gabbis, vi har tydligen blivit lite analoga på sista tiden. Jag var själv lite besviken på den minimala uppmärksamheten för det där bildspelet. Men i det verkliga livet (Alltså IRL) har det minsann uppskattats. Det låter helt sinnesjukt att vi har börjat gå tillbaka några steg, från totalt handikappade att disskutera något utan en blogg till att helt plötsligt prata om saker som aldrig ens dyker upp på bloggen.
Kan det vara för att vi börjat ignorera Little Dalarna? Om så är fallet tänker jag icke tollerera detta!

Nåväl, dina vänner har tagit ett beslut att ha en vit månad från och med nu. Jag försökte övertala dom att i alla fall vänta tills du åkt hem igen Gabbis, så man kan dricka lite sprit samtidigt som man lyssnar på dina Göteborghistorier. Men jag överröstades snabbt. Så nyktert it is. Så det blir väl till att sitta hos picknkickkorg i vanlig ordning och spela tv-spel. Och det är absolut inget fel med det. Det är fint på många sätt och vis. Synd bara att man inte får dricka lite sprit.
Men på den långa fredagen har vi påskmiddag för hela slanten. Det blir sill (utan nubbe såklart) och massor av ägg. Det ryktas om att vi ska äta bebisar också, men vi får se hur det blir med det.

Nu har jag försökt undvika mitt jobb med att skriva ett lite för långt inlägg. Men jag kan inte fly längre. Chefen börjar titta på mig som om jag närsomhelst ska få en melon i pannan.

Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar