tisdag 3 mars 2009

Helgens eskapader, både i preteritum och futurum

Först och främst lär jag säga att Wild Kidz som alltid var bra, mycket bra till och med. Jag blev alldeles varm inombords när Fevzie bar lejonen fram till seger. Spännande, spännande Blondinfeffe. Ge fanken i att åka till Särna nu i helgen så kanske vi kan titta på söndag över ett glas Troccadero eller Hajwa? (Hajva? Hawwai? Hur stavas den där neongula läskeblasken?)

Tråkigt förresten med vattenskadan, lokal kan jag tyvärr inte heller stå för. Eventuellt ska jag hälsa på bror min i Skinnskalleberg, eller om det vill sig väl vinner jag en billig biljett till Metallica och får spendera helgen i den kungliga huvudstaden med den skäggiga sjuksystern och slusk-Mogulen.

Michaelsson, ta med din kamera och dokumentera alla feffisarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar